Reklamácia aplikácii z App Store

Občas sa asi každému z nás stane, že narýchlo kúpi nejakú peknú aplikáciu podľa obrázku v iTunes a samozrejme sa to často stáva aj mne. Dosť často nakupujem len tak bez dlhšieho rozmýšľania, bez čítania popisu aplikácie. Väčšinou ma sklame práve funkcionalita aplikácie, ktorá sa väčšinou nedá poriadne vyčítať ani z popisu. Občas sa stane aj to, že aplikácia proste nefunguje dobre na nejakej staršej verzii iPhonu, je pomalá a preto je tu možnosť reklamácie a vrátenia peňazí. Ako teda reklamovať aplikáciu zakúpenú v App Store?

Dnes som kúpil jednu aplikáciu za viac eur a bol som dosť sklamaný jej rýchlosťou, už menu išlo dosť pomaly a vzhľadom na to, že mám iPhone 4 mi to dosť vadilo. Preto som skúsil do google zadať “reklamácia aplikácie z appstore” a pomerne jednoducho som sa dostal k článku na Jabličkári.cz, kde je vlastne uvedený podrobný návod na vrátenie peňazí za aplikáciu z App Store, ako presne postupovať pri reklamácii. V podstate ani nemusíte vedieť po anglicky. Stačí zapnúť iTunes, ísť do iTunes Store vpravo hore kliknúť na Account a prihlásiť sa, potom ísť na Purchase History a pri aplikácii, ktorú z nejakého dôvodu nechcete kliknúť na Report a problem. Všetko je ale popísané v odkaze vyššie aj s popisom problému v angličtine.

Myslím, že je to pomerne dobré riešenie, keď si predstavíte, že tovar zakúpený na internete sa tiež dá vrátiť do 7 dní. Je škoda, že väčšina ľudí nevie, že takáto možnosť existuje aj pre aplikácie v iPhone, ktoré nespĺňajú vaše predstavy.

Koľko peňazí ste už minuli na aplikácie a hry v App Store?

Reklamácia aplikácii z App Store
Ohodnoťte článok

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Povinné údaje sú označené *